Thursday, January 29, 2009

KEJAYAAN MENCIPTA SEBUAH WEBSITE UNTUK KEGUNAAN BERSAMA PELAJAR..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pelayar blog ini.Alhamdulillah,setelah sekian lama menunggu kemunculan web sebenar Sekolah Kebangsaan Seri Kenangan,Segamat,akhirnya saya mendapat ilham untuk mencipta sebuah laman web untuk menjadikan segala urusan menjadi lebih mudah alhamdulillah.Blog ini diatas usaha saya sendiri akhirnya mampu saya cipta dan juga beberapa web-web lain yang berkenaan.

Diharap dengan kemunculan web-web tersebut,dapatlah membantu para pelajar dan sebagainya untuk lebih berusaha dan berdaya saing dalam mata pelajaran yang diambil dan seiringan berjaya dengan keputusan PMR(Penilaian Menengah Rendah)dan juga SPM(Sijil Pelajaran Malaysia).Untuk pengetahuan anda juga,pada tahun ini iaitu tahun 2009,inilah pertama kali dalam sejarah Sekolah SMK Seri Kenangan mempunyai pelajar untuk mengambil keputusan SPM tahun ini.

Diharap kejayaan yang dapat dibanggakan dapat dicapai untuk menjaga nama baik SMK Seri Kenangan,Segamat.Di bawah ini saya lampirkan beberapa web yang dibuat sendiri oleh saya.

LAMAN WEB SMK SERI KENANGAN-SILA KLIK DISINI

BLOG KRK SMK SERI KENANGAN-SILA KLIK DISINI

BLOG SMK SERI KENANGAN-SILA KLIK DISINI

No comments:

Post a Comment